Łączna liczba wyświetleń

piątek, 29 marca 2013

Kapusta pekińska duszona

Przepis na tak podaną kapustę pekińską znalazłam na blogu Pyszna Pasja. Nigdy nie robiłam kapusty pekińskiej na ciepło, ale ten przepis mnie zaciekawił i postanowiłam go zrobić. Wyszło smacznie i na pewno jeszcze nie raz zrobię, bo idealnie pasuje do drugiego dania.
Składniki:
  • 1 kapusta pekińska
  • 1 duża cebula
  • 2 ząbki czosnku
  • 4 łyżki masła
  • 1 łyżka koncentratu pomidorowego
  • sól
  • pieprz
  • łyżeczka papryki słodkiej
  • 12 dag kiełbasy cienkiej
Czosnek drobno posiekać, cebulę pokroić w kosteczkę i przesmażyć na patelni na maśle. Dodać kapustę pokrojoną w cienki paseczki. Dusić na wolnym ogniu przez około 20 minut. Pod koniec doprawić i dodać przecier pomidorowy i przesmażoną kiełbasę pokrojoną w kostkę. Podawać na ciepło.
 

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również życzę Wesołych Świąt.

      Usuń
  2. Dzięki za przepis juz szykuje sie do krojenia kapustki mialam robic z pulpetami ale tobędzie szybciej Irena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, bo kapustka wychodzi smaczna.

      Usuń
    2. Marek dobre tylko trochę za słodka mi wyszła ,dopiero uczę się gotować.Wesołych Świąt życzę

      Usuń
    3. Drugim razem na pewno wyjdzie mniej słodka. Również życzę Wesołych Świąt.

      Usuń