Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 25 listopada 2012

Blogowa zabawa

Jest już późno ,zaglądam na bloga a tu miła niespodzianka zostałam nominowana przez Iwonę z bloga http://izioni-smaki.blogspot.com/  do  Liebster Blog Award. Dziękuję z nominację i powiem szczerze nie spodziewałam się, zwłaszcza że nominuje mnie Iwona której przepisy bardzo lubię.

Zasady Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który nominował Ciebie :)
 
Takie pytania otrzymałam od Iwony:
1.Ile czasu wytrzymałabyś bez gotowania żywiąc się tylko w barach ?     
- trudno powiedzieć, na pewno zależało byto od rodzaju baru, ale domowa kuchnia jest najlepsza.    
                                    
 2. Czym jest dla Ciebie blog  ?
- blog jest dla minie moim spisem potraw które lubię, poznaję i odkrywam.

 3. Gdyby ktoś kazał ci wybrać tylko jeden owoc i warzywo to co byś wybrała ?
- nie zastąpionym owocem jest dla mnie truskawka, czekam na nią cały rok, gdyż tylko z krzaczka jest najlepsza, natomiast warzywo to brokuł, jest pyszny.

 4. Jesteś osobą rozrywkową czy bardziej domatorem ceniącym swój domowy azyl ?
- zdecydowanie domatorką

 5. Brzydzę się....
- różnymi rzeczami

 6. Gdyby ktoś organizował u Ciebie ( w Twojej okolicy) spotkanie z blogerami czy to by Ciebie zainteresowało ?
- oczywiście

 7. Jaka pora roku jest Twoją ulubioną i za co ją lubisz ?
- zdecydowanie lato, jest ciepło, a dodatkowo dużo pysznych i świerzych warzyw i owoców prosto z ogródka

 8. Ile potraw byś wymyśliła mając nadmiar kapusty?
- u mnie akurat jest nadmiar kapusty pekińskiej i zawsze staram się wymyślać coś nowego, od gołąbków po sałatki. Ostatnio robiłam nawet sałatkę grecką z kapustą pekińską.

 9. Czy piekąc ciasta ważny jest dla Ciebie smak czy liczy się też wygląd ?
- kieruję się głównie smakiem, ale wygląd również jest ważny

 10. Jak przyjmujesz krytykę ?
- konstruktywnie i powiem że jest potrzebna
 
Moje pytania:
1. Jaka jest twoja kuchnia?
2. Skąd czerpiesz swoje pomysły na potrawy i ciasta?
3. Jakie jest Twoje ulubione danie?
4. Kulinarny idol dl mnie to ... ?
5. Książka kulinarna do której wracasz?
6. Z czego jesteś ostatnio dumna?
7. Przyprawa bez której nie wyobrażasz sobie gotowania?
8. Potrawa babci której nie zapomnisz i z chęcią do  niej wracasz?
9. Dzień bez kuchni, jak byś go spędziła?
10. Wolisz piec ciasta czy robić raczej inne potrawy.
11. Jabłecznik czy szarlotka?
 
Oto blogi które nominuję (kolejność przypadkowa)


 
Pozdrawiam wszystkich Ewa

6 komentarzy:

  1. Ogromnie dziekuje za nominacje, jest mi bardzo milo. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie dziękuję za nominację, ponieważ jednak już brałam udział w zabawie nie będę publikować odpowiedzi na blogu. Z przyjemnością jednak odpowiem na Twoje pytania :)

    1. Jaka jest twoja kuchnia?
    Eksperymentalna :)

    2. Skąd czerpiesz swoje pomysły na potrawy i ciasta?
    Masowo kupuję książki kucharskie, przeglądam blogi kulinarne, wspominam smaki z rodzinnego domu...

    3. Jakie jest Twoje ulubione danie?
    Chyba placki z jabłkami :)

    4. Kulinarny idol dl mnie to ... ?
    Gino D'Acampo

    5. Książka kulinarna do której wracasz?
    Jest bardzo dużo takich. Moje półki uginają się pod książkami kucharskimi, ale najczęściej sięgam po pozycje Gino D'Acampo i Nigelli Lawson

    6. Z czego jesteś ostatnio dumna?
    Z poukładanego, spokojnego życia.

    7. Przyprawa bez której nie wyobrażasz sobie gotowania?
    Pieprz, sól, cynamon, bazylia, słodka papryka... mogłabym wymieniać w nieskończoność, bo po prostu nie umiem gotować bez przypraw!

    8. Potrawa babci której nie zapomnisz i z chęcią do niej wracasz?
    Pierogi ruskie, które dziś opublikowałam na blogu ;)

    9. Dzień bez kuchni, jak byś go spędziła?
    Gdyby to jeszcze był dzień bez pracy to spędziłabym go w łóżku, zasypana książkami i jakimiś przekąskami - mogłabym z niego nie wychodzić :)

    10. Wolisz piec ciasta czy robić raczej inne potrawy.
    To kwestia dnia, jednak mam poczucie, że w gotowaniu pozwalam sobie na znacznie więcej eksperymentów niż przy pieczeniu.

    11. Jabłecznik czy szarlotka?
    Szarlotka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewuś, serdeczne dzięki za wyróżnienie i nominację, bardzo miłą niespodziankę mi sprawiłaś, postaram się odpowiedzieć wkrótce, pozdrówki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cała przyjemność po mojej stronie

    OdpowiedzUsuń