Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 4 czerwca 2012

Mój gulasz a'la curry

Przepis na to danie znalazłam w gazetce Przepisy Czytelników Nr 3/2011. Przepis zawiera pewne moje małe zmiany między innymi zamieniłam żółtą paprykę na czerwoną, dodałam również więcej fasolki i curry, natomiast nie dodawałam musztardy. Tym razem wyszło mi trochę mało sosu, ale jak zrobię następnym razem to napewno zrobię więcej.

Składniki:
  • pierś z kurczaka
  • 1 ząbek czosnku
  • 3 garście mrożonej fasolki szparagowej
  • 1 papryka czerwona
  • 5-6 pieczarek
  • 1 łyżeczka curry
  • 1 cebula
  • 1 łyżka śmietany
  • 2 łyżki jogurtu naturalnego
  • szczypiorek
  • 300 ml bulionu
  • sól
  • świeżo mielony pieprz kolorowy
  • 1 łyżeczka oliwy
Oliwę rozgrzać. Pierś z kurczaka pokroić w kostkę, doprawić solą i pieprzem i usmażyć na rumiano na oliwie. Dodać pieczarki, paprykę i cebulę pokrojone w kostkę. Gdy całość się podsmaży dodać drobno posiekany czosnek i całość zalać bulionem. Oprószyć curry, dodać fasolkę i gotować wszystko ok 15 minut. Na koniec dodać jogurt naturalny połączony ze śmietaną i odrobiną sosu. Doprawić. Podawać z ryżem posypane szczypiorkiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz