Łączna liczba wyświetleń

sobota, 21 lipca 2012

Pancakes z białą porzeczką

Składniki:
  • 1,5 szklanki mąki
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • szczypta soli
  • 5 łyżek cukru waniliowego
  • 2 łyżki otrąb owsianych
  • 2 łyżki mielonych orzechów włoskich
  • 2 jajka
  • 1,5 szklanki mleka
  • 1/4 szklanki oleju
  • 1 szklanka białej porzeczki
Mąkę połączyć z proszkiem do pieczenia, solą, cukrem, otrębami i orzechami. W drugiej miseczce połączyć mleko, jajka i olej. Całość połączyć z mąką, a potem z porzeczkami. Smażyć na rumiano z obu stron na suchej patelni teflonowej, kładąc po 2 łyżki ciasta.


Naleśnikowa Sobota 2

3 komentarze:

  1. U mnie też dziś pancakes. ;) Zazdroszczę porzeczek, ja jeszcze nie próbowałam ich w tym roku.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie jeszcze trochę zostało, ale niedługo się skończą, a szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  3. A z białą jeszcze nie robiłam - pysznie wygląda!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń